nattsudd


Vi som går på skrivarlinjen skriver inte bara på skoltid.
Vi bestämde oss för att dricka vin en kväll och skriva automatisk skrift.
här kommer valda delar av resultatet!


bit mig nafsa hårt och göm mig bakom något som kan vara något annat
jag är ingen fucking jävla telvison. är en apelsin ...
de trolovade de ser, ser i ögat, kajalen och djupet, djupet, försöker att se djupet
finns det inga män här? det var jävligt dåligt. vi behöver kön och annat, men vi klarar oss och vi är bättre såhär och vi sitter på golvet och vår värme sprids genom hela huset och genom hela skolan genom alla hus känner du den?
köttet sprids genom golvet och vinet sipprar ut genom porerna av huden . huden är död!
men du är som fenixfågeln, du födds på nytt i askan.

du är en kvadrat utan ingång bara kanter.

ormbunken som växer ur din hörselgång är en fossil. utom all kontroll, baby!
det ballar ur och hon ska spy och jag blir helt fruktansvärd och jag är kär och har aldrig varit mer.
OJ OJ OJ vad det går bra när vi pluttar i ett med rymdens kapsejsande! och livet är att ta allting för givet som att veta att det är ingenting när pennan snor snattar orden.


Tack till de medverkande: Tuva, Lisen, Amanda M, Amanda L, Felix, Ingrid, Emilia, Anna, Klara

Kommentarer
Postat av: Klara

EPIC

2010-11-23 @ 21:06:02
URL: http://klarabella.blogg.se/
Postat av: Robert

fylleskrivning visades vara bra fast att det var....fylleskrivning. vackert.

2010-12-02 @ 08:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0