i träda


jag talar inte med dig om andra

jag läser lars noren och väntar på dödsbeskedet

jag är sjuk men jag lever på 2000-talet

jag tänker på anita, mike, brian, paul och linda

jag tänker på att man blöder

om man är sjuk

 
BLOGGEN LITE I TRÄDA.
MEN LITE SLENTRIANPOESI & BOKTIPS KANKSE ÄR PÅ SIN PLATS.
JAG LÄSER BUKOWSKIS "FACTOTUM" PARALELLT MED MARILYN FRENCHS "KVINNORUMMET".
PÅ MÅNGA SÄTT VARANDRAS MOTSATTER. GUBBSJUKHET VS. KVINNOKAMP.
DET BÄSTA AV TVÅ VÄRLDAR, ELLER NÅT.



KAN EGENTLIGEN SAMMANFATTA HELA BOKEN FACTOTUM MED EN BILD PÅ FÖRFATTAREN SJÄLV. SÅJA.

TROR ATT DET ÄR BRA ATT LÄSA PÅ SOMMARN, DÅ HAR MAN INTE DÅLIGT SAMVETE SOM NÄR MAN KOLLAR PÅ FILM OCH KÄNNER ATT MAN GÅR MISTE OM DE TVÅ YNKA MÅNADER AV SVENSK VÄRME.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0