LOVE DOESNT EXIST.


liva har blitt för cool för den här bloggen. så hon går och chillar upp en egen hemsida inom en snar framtid.

men. hon är faktiskt för cool! det är nämligen så att den kvinnan har kommit in på mejan. alltså kungliga konsthögskolan i stockholm. som en av 12 antagna.

och nu är jag snart klar med mina ansökningar till skolor också.

håller på att läsa ARTHUR RIMBAUD nu och håller på att skriva lite dikt inspirerad av mannen.

här har vi leo dicaprio som Rimbaud i filmen "Total Eclipse" som jag tycker man kan se om man gillar Rimbaud eller Verlaine.



ord å inga visor.



åh här sitter han å suger på en pipa och smuttar lite absint tillsammans med Verlaine.


Kommentarer
Postat av: Liva

Ta hand om bloggen väl, det är jag övertygad om att du kommer göra! hörs snart!!

2011-05-03 @ 22:26:32
Postat av: tuva

ja liva! jag ska vårda den som jag vårdar min lv-väska.

2011-05-04 @ 12:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0