inget i sikte

Inga publiceringar i sikte och ett evigt tragglande på den långa text jag håller på med nu.
Sitter mest på cafe och skriver samtidigt som de spelar powerballader.
Men ett boktips som sig bör. Har läst HEMINGWAYS (skrivarkliche jag vet) OCH SOLEN HAR SIN GÅNG.

Helt fantastisk bok som får mig att vilja resa till Spanien, fiska och dricka vin, sitta ensam på stränder och läsa och ta på mig en lite smutsig skjorta. Den ultimata författarposen, som hela Hemingway själv. En bra kontrast till det svenska mörkret. Hemingway är lika bra som man har hört att han är.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej!

Kom in på ditt blogginlägg om filmen Lolita som finns här: http://nicetits.blogg.se/2011/may/bibilioteksblogg-lolita-nymfetter.html

Jag tycker om den filmen jättemycket :).. och undrar vad böckerna heter som är lolita-temat? Finns de några filmer som är som den?

Svara gärna till [email protected]



Tack :D

2011-12-17 @ 12:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0