boken.


för att berätta lite om det jag skriver. jag skriver en kortnovell.
min lärare sa att den nog rörde sig i gränslandet av en punktroman, vilket är ett norskt påhitt (typ) men som stämmer rätt väl.

jag skriver hundra scener om en kvinna och några biroller. håller språket fritt men försöker även att hålla ihop en historia. och så är undergången på väg någonstans mitt i boken.

jag hoppas det inte låter pretentiöst, det är det inte, jag lovar! det är riktigt lättläst.


något sådant. imorgon ska jag sätta tänderna i hela manuskriptet, utan och innan.

Kommentarer
Postat av: Lisen

när ska jag få läsa då? :)



ps. vi borde skype någon dag



och ps2. ja här händer inte så mkt på bloggen

2012-04-02 @ 22:10:32
Postat av: tuva

lisen. ja du ska få läsa. jag skickade ett mail och ett meddellande på skype. SVARA! pusss

2012-04-11 @ 01:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0